Tips

Conversieoptimalisatie in e-mailcampagnes

Conversieoptimalisatie in e-mailcampagnes

Een goede e-mail campagne opzetten vergt veel tijd. Alle content wordt geschreven en de workflow dient uitgewerkt te worden. Maar hoe weet je of jouw e-mailcampagne maximaal converteert? Gelukkig is e-mailmarketing tot in detail te optimaliseren. In dit blog leg…

Lees Meer Lees Meer

SharpSpring nieuwe releases | optimaliseer jouw sales!

SharpSpring nieuwe releases | optimaliseer jouw sales!

SharpSpring heeft het afgelopen half jaar niet stilgezeten. De software wordt continu geoptimaliseerd. Er zijn nieuwe interessante features bijgekomen die veel voordelen bieden. Vooral de Sales Optimizer springt er tussenuit. Wij hebben een overzicht gemaakt van de nieuwste marketing automation…

Lees Meer Lees Meer

3 manieren om jouw marketing automation te optimaliseren

3 manieren om jouw marketing automation te optimaliseren

Er bestaat geen “shortcut” om leads naar de sale te begeleiden in marketing automation. Het is een on-going proces van continu de kopers activiteiten in kaart brengen en een doorlopende online conversatie via emails. Als je dit goed doet, win…

Lees Meer Lees Meer

Wil jij een doeltreffende emailstrategie? Start met lijstsegmentatie!

Wil jij een doeltreffende emailstrategie? Start met lijstsegmentatie!

Hoe lijstsegmentatie bijdraagt aan een hogere open rate, CTR en conversie. Wat maakt e-mailmarketing zo’n krachtig middel in je marketingstrategie? Wat dacht je van lijstsegmentatie? Waarbij je jouw complete e-maillijst in groepen verdeelt op basis van kenmerken. Door e-maillijsten te…

Lees Meer Lees Meer

Wat is Lead Nurturing precies?

Wat is Lead Nurturing precies?

Marketing Automation en Lead Nurturing worden vaak in een adem genoemd en lijken ook hand in hand te gaan. Uit een groot onderzoek van Annuitas onder B2B bedrijven is gebleken dat 75% van de ondervraagden gebruikmaakt van Lead Nurturing als…

Lees Meer Lees Meer

Het verschil tussen een lead en een prospect

Het verschil tussen een lead en een prospect

Voor een B2B organisatie is het primaire doel gericht op het verzamelen van leads en prospects. Maar wat is precies het verschil tussen een lead en prospect? De begrippen worden nogal vaak door elkaar gebruikt. En wanneer wordt een lead…

Lees Meer Lees Meer