Tips

Nieuw in ActiveCampaign: Custom Deal Fields

Nieuw in ActiveCampaign: Custom Deal Fields

Sinds een aantal weken is het mogelijk om gegevens vast te leggen met betrekking tot een deal in ActiveCampaign door middel van de Custom Deal Fields. Deze gegevens kun je beheren in ActiveCampaign en gebruiken in je automations. Wanneer je…

Lees Meer Lees Meer

Het belang van A/B testen binnen e-mailmarketing

Het belang van A/B testen binnen e-mailmarketing

Door middel van A/B testen krijg je relevante informatie over welke onderdelen binnen je e-mailmarketing campagnes beter scoren onder jouw doelgroep. Vreemd genoeg  maken vele marketeers nog geen gebruik van A/B testen, terwijl je door A/B testen uit te voeren…

Lees Meer Lees Meer

De toekomst van marketing automation: predictive marketing

De toekomst van marketing automation: predictive marketing

De technologische ontwikkelingen binnen online marketing gaan snel. Het bijhouden van deze technologische ontwikkelingen kan lastig zijn. Toch is het belangrijk om op de hoogte te zijn van deze ontwikkelingen en nieuwe trends als marketeer. Een groeiende trend binnen het gebruik…

Lees Meer Lees Meer

Nieuwe marketing automation features van SharpSpring

Nieuwe marketing automation features van SharpSpring

Marketing automation is continu in ontwikkeling. Zo ook marketing automation software SharpSpring. De tool wordt continu geoptimaliseerd en is de afgelopen tijd met interessante nieuwe features gekomen en heeft er nog een aantal op de planning staan. Wij hebben een…

Lees Meer Lees Meer

5 tips om jouw B2B-mailings te optimaliseren

5 tips om jouw B2B-mailings te optimaliseren

Het constant vernieuwen van je B2B-mailings is vaak lastig en kost veel tijd. In de meeste gevallen wordt de vorige opzet gebruikt voor de nieuwe mailing, je past de tekst een beetje aan en voila: je hebt een nieuwe mailing….

Lees Meer Lees Meer