Tips

Wat is Lead Nurturing precies?

Wat is Lead Nurturing precies?

Marketing Automation en Lead Nurturing worden vaak in een adem genoemd en lijken ook hand in hand te gaan. Uit een groot onderzoek van Annuitas onder B2B bedrijven is gebleken dat 75% van de ondervraagden gebruikmaakt van Lead Nurturing als…

Lees Meer Lees Meer

Het verschil tussen een lead en een prospect

Het verschil tussen een lead en een prospect

Voor een B2B organisatie is het primaire doel gericht op het verzamelen van leads en prospects. Maar wat is precies het verschil tussen een lead en prospect? De begrippen worden nogal vaak door elkaar gebruikt. En wanneer wordt een lead…

Lees Meer Lees Meer

Nieuw in ActiveCampaign: Custom Deal Fields

Nieuw in ActiveCampaign: Custom Deal Fields

Sinds een aantal weken is het mogelijk om gegevens vast te leggen met betrekking tot een deal in ActiveCampaign door middel van de Custom Deal Fields. Deze gegevens kun je beheren in ActiveCampaign en gebruiken in je automations. Wanneer je…

Lees Meer Lees Meer

Het belang van A/B testen binnen e-mailmarketing

Het belang van A/B testen binnen e-mailmarketing

Door middel van A/B testen krijg je relevante informatie over welke onderdelen binnen je e-mailmarketing campagnes beter scoren onder jouw doelgroep. Vreemd genoeg  maken vele marketeers nog geen gebruik van A/B testen, terwijl je door A/B testen uit te voeren…

Lees Meer Lees Meer

De toekomst van marketing automation: predictive marketing

De toekomst van marketing automation: predictive marketing

De technologische ontwikkelingen binnen online marketing gaan snel. Het bijhouden van deze technologische ontwikkelingen kan lastig zijn. Toch is het belangrijk om op de hoogte te zijn van deze ontwikkelingen en nieuwe trends als marketeer. Een groeiende trend binnen het gebruik…

Lees Meer Lees Meer