Ontdek in onze marketing automation cases hoe wij ervoor gezorgd hebben dat onze klanten geweldige resultaten behalen met marketing automation
Klantvraag: ‘Hoe kunnen we meer traffic genereren naar onze websites, deze omzetten naar kwalitatieve leads en structureel opvolgen?’
Resultaat: Integratie marketing automation zorgt voor structurele leadopvolging en meer website traffic door nieuwe leadgeneratie strategie.
Klantvraag: ‘Hoe kan ik tijd besparen in mijn aftersales proces?’
Resultaat: 20 uur bespaard per week dankzij een geautomatiseerd aftersales proces.
Klantvraag: ‘Hoe krijg ik gestructureerd leads binnen via mijn website?’
Resultaat: 30 high-end B2B leads verzameld in 30 dagen.
Klantvraag: ‘Hoe zet ik een nieuw product op de juiste manier in de B2B markt binnen mijn doelgroep?’
Resultaat: Marketing automation zorgt voor honderden leads en tientallen klanten
Bekijk CaseKlantvraag: ‘Hoe zorg ik voor een consistente opvolging van mijn leads?’
Resultaat: Automatische leadopvolging zorgt voor urenbesparing en winst.
Bekijk CaseKlantvraag: ‘Hoe creëer ik een (snellere) manier om ingevulde offerteformulieren op te volgen?’
Resultaat: Dankzij marketing automation een verbeterd salesproces nu leads automatisch opgevolgd worden.
Bekijk Case