Ontdek in onze marketing automation cases hoe wij ervoor gezorgd hebben dat onze klanten geweldige resultaten behalen met marketing automation

 


 

Klantvraag: ‘Hoe kunnen we meer traffic genereren naar onze websites, deze omzetten naar kwalitatieve leads en structureel opvolgen?’

Resultaat: Integratie marketing automation zorgt voor structurele leadopvolging en meer website traffic door nieuwe leadgeneratie strategie.

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe kan ik tijd besparen in mijn aftersales proces?’

Resultaat: 20 uur bespaard per week dankzij een geautomatiseerd aftersales proces.

 

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik gestructureerd leads binnen via mijn website?’

Resultaat: 30 high-end B2B leads verzameld in 30 dagen.

 

Bekijk Case


Klantvraag: ‘Hoe zet ik een nieuw product op de juiste manier in de B2B markt binnen mijn doelgroep?’

Resultaat: Marketing automation zorgt voor honderden leads en tientallen klanten

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe zorg ik voor een consistente opvolging van mijn leads?’

Resultaat: Automatische leadopvolging zorgt voor urenbesparing en winst.

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe creëer ik een (snellere) manier om ingevulde offerteformulieren op te volgen?’

Resultaat: Dankzij marketing automation een verbeterd salesproces nu leads automatisch opgevolgd worden.

Bekijk Case