Tips

Maak jouw privacyverklaring GDPR proof

Maak jouw privacyverklaring GDPR proof

Inmiddels is de nieuwe privacywetgeving, AVG/GDPR, van kracht. Dit betekent dat jij nu verplicht onder jouw e-mailopvolgingen jouw privacyverklaring dient te zetten. Echter is het wel belangrijk dat deze privacyverklaring dan aan de juiste eisen voldoet. In dit blog lichten…

Lees Meer Lees Meer

Korte GDPR checklist voor marketing automation

Korte GDPR checklist voor marketing automation

Het is bijna zover, de nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR) gaat in. Eerder hebben we hier al een blog aan toegewijd. Om even je geheugen op te frissen, delen we nu een korte GDPR checklist voor marketing automation om erachter te komen…

Lees Meer Lees Meer

5 tips voor jouw start met marketing automation

5 tips voor jouw start met marketing automation

Uit onderzoek is gebleken dat veel bedrijven wel willen starten met marketing automation, maar niet weten hoe of waar zij moeten starten. Ervaart jouw organisatie dit ook? In dit blog delen wij vijf tips hoe je goed start met marketing…

Lees Meer Lees Meer

Verstuur minder emails en verhoog jouw open- en clickratio

Verstuur minder emails en verhoog jouw open- en clickratio

SharpSpring Marketing Automation heeft een onderzoek gedaan onder 5000 SharpSpring gebruikers die gebruikmaken van haar nieuwe e-mail engagement tool. Deze nieuwe functie biedt de mogelijkheid om inactieve en niet betrokken gebruikers te onderdrukken. Dit zal jouw open- en clickratio verhogen!…

Lees Meer Lees Meer

De gevolgen van de GDPR voor marketing automation

De gevolgen van de GDPR voor marketing automation

Het is je vast niet ontgaan: per 25 mei 2018 gaat er een nieuwe privacywetgeving van kracht: de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) of ook wel in Engels: de General Data Protection Regulation (GDPR). Deze nieuwe GDPR privacywetgeving bevat strengere eisen…

Lees Meer Lees Meer

Verhoog jouw CTR met dynamische content

Verhoog jouw CTR met dynamische content

Een gebrek aan kennis en specialisten is de voornaamste reden dat er nog steeds B2B marketeers zijn die niet (durven te) starten met marketing automation. Iets wat wij enorm zonde vinden. Marketing automation zorgt er juist voor dat je slim…

Lees Meer Lees Meer

Hoe maak ik een workflow in marketing Automation?

Hoe maak ik een workflow in marketing Automation?

Marketing automation workflows zijn niets meer dan een reeks opeenvolgende logische gebeurtenissen die automatisch geactiveerd worden door vooraf ingestelde triggers en filters. Maar met zoveel verschillende mensen in de wereld heb je voor iedere doelgroep een andere aanpak nodig. Daarom…

Lees Meer Lees Meer

De 10 meest gemaakte fouten in marketing automation

De 10 meest gemaakte fouten in marketing automation

Een goed begin is het halve werk zeggen we altijd. Daarom hebben wij de 10 meest gemaakte marketing automation fouten verzameld, zodat je deze kunt voorkomen. 1. Leads niet opvolgen Een fout die de hele implementatie van marketing automation bijna…

Lees Meer Lees Meer

Automatiseer de verkoop aan bestaande klanten

Automatiseer de verkoop aan bestaande klanten

Heb jij een grote lijst klanten waarvan je weet dat je sales medewerkers hier meer omzet uit kunnen halen? En frustreert het jou dat je weet dat dit niet of te weinig gebeurt? Waarschijnlijk zijn je sales medewerkers zo druk bezig…

Lees Meer Lees Meer