Tips

Nieuwe marketing automation features van SharpSpring

Nieuwe marketing automation features van SharpSpring

Marketing automation is continu in ontwikkeling. Zo ook marketing automation software SharpSpring. De tool wordt continu geoptimaliseerd en is de afgelopen tijd met interessante nieuwe features gekomen en heeft er nog een aantal op de planning staan. Wij hebben een…

Lees Meer Lees Meer

5 tips om jouw B2B-mailings te optimaliseren

5 tips om jouw B2B-mailings te optimaliseren

Het constant vernieuwen van je B2B-mailings is vaak lastig en kost veel tijd. In de meeste gevallen wordt de vorige opzet gebruikt voor de nieuwe mailing, je past de tekst een beetje aan en voila: je hebt een nieuwe mailing….

Lees Meer Lees Meer

Maak jouw privacyverklaring GDPR proof

Maak jouw privacyverklaring GDPR proof

Inmiddels is de nieuwe privacywetgeving, AVG/GDPR, van kracht. Dit betekent dat jij nu verplicht onder jouw e-mailopvolgingen jouw privacyverklaring dient te zetten. Echter is het wel belangrijk dat deze privacyverklaring dan aan de juiste eisen voldoet. In dit blog lichten…

Lees Meer Lees Meer

Korte GDPR checklist voor marketing automation

Korte GDPR checklist voor marketing automation

Het is bijna zover, de nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR) gaat in. Eerder hebben we hier al een blog aan toegewijd. Om even je geheugen op te frissen, delen we nu een korte GDPR checklist voor marketing automation om erachter te komen…

Lees Meer Lees Meer

5 tips voor jouw start met marketing automation

5 tips voor jouw start met marketing automation

Uit onderzoek is gebleken dat veel bedrijven wel willen starten met marketing automation, maar niet weten hoe of waar zij moeten starten. Ervaart jouw organisatie dit ook? In dit blog delen wij vijf tips hoe je goed start met marketing…

Lees Meer Lees Meer

Verstuur minder emails en verhoog jouw open- en clickratio

Verstuur minder emails en verhoog jouw open- en clickratio

SharpSpring Marketing Automation heeft een onderzoek gedaan onder 5000 SharpSpring gebruikers die gebruikmaken van haar nieuwe e-mail engagement tool. Deze nieuwe functie biedt de mogelijkheid om inactieve en niet betrokken gebruikers te onderdrukken. Dit zal jouw open- en clickratio verhogen!…

Lees Meer Lees Meer

De gevolgen van de GDPR voor marketing automation

De gevolgen van de GDPR voor marketing automation

Het is je vast niet ontgaan: per 25 mei 2018 gaat er een nieuwe privacywetgeving van kracht: de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) of ook wel in Engels: de General Data Protection Regulation (GDPR). Deze nieuwe GDPR privacywetgeving bevat strengere eisen…

Lees Meer Lees Meer